چگونه برای باز کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی ؟

پنجشنبه 17 تير 1400
22:53
لوله بازکن
چگونه برای باز کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی ؟

ما می دانیم که یکی از مشکلات جدی در ساختمان ها به خصوص آپارتمان گرفتگی لوله فاضلاب. در میان گرفتگی لوله های فاضلاب ، گرفتگی توالت ، آن را نیز با دستمال کاغذی رخ داده است ، همه بیشتر و مشکل تر می شود. توالت به طور مداوم در حال استفاده است ، که احتمال گرفتگی را افزایش می دهد. در صورت بروز هرگونه مشکل و ایجاد ازدحام در توالت یا توالت با مدفوع یا دستمال کاغذی لازم است تا کمک یک لوله بازکنی منیریه برچسب گرفتگی توالت ایجاد شود تا رفع و باز شود. در زیر شما نیز چگونه برای از بین بردن گرفتگی توالت تدریس می شود.

رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی با 3 روش تضمینی

گرفتگی توالت با دستمال کاغذی از جمله مشکلات رایج در سرویس های بهداشتی می باشد.

سیفون چاه توالت های ایرانی و فرنگی بسیار مستعد انسداد با دستمال کاغذی و موارد مشابه آن هستند چرا که دائما در حال استفاده شدن هستند و افراد ممکن است به اشتباه تصور کنند انداختن دستمال کاغذی درون کاسه توالت ها باعث ایجاد مشکل نمی شود.

ما شما را با روش های سریع و آسان رفع گرفتگی توالت ایرانی با دستمال کاغذی آشنا می کنیم. البته راه کارهای ارائه شده دراین مقاله برا رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی هم کار ساز است، پس برای رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

همانطور که ذکر شد ، گرفتگی لوله و توالت در تمام ساختمان ها ایجاد می شود و در صورت بروز این مشکل همه ساکنان را نگران خواهد کرد. به خصوص اگر گرفتگی در توالت وجود دارد. گرگرفتگی توالت باعث می شود آن را عملا غیر ممکن به استفاده از آن, و افراد دیگر یک انتخاب به استفاده از توالت ندارد. همان علل زندگی در ساختمان مختل و مردم را مجبور به ترک خانه. اگر این مشکل در روز ایجاد می شود آنها مجبور به تماس با یک درب بازکن حرفه ای برای حل مشکل خود را با حضور در محل.

اما شما باید بدانید که اگر یک مسدود کردن در توالت شما وجود دارد, شما لازم نیست برای تماس با درب بازکن لوله و یا شرکت درب بازکن لوله. اگر چه برچسب های باز کردن لوله دارای تخصص بالا در این زمینه و می تواند مشکل خود را به سرعت حل کند. اما راه های ساده و آسان برای کمک به آنها مشکل خود را به سرعت حل و پول صرف نیست وجود دارد. روش های زیر ذکر شده است.

انواع گرفتگی در لوله های فاضلاب

ما کار کرده اند در زمینه باز کردن لوله ها و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب برای سال های بسیاری از ما با آن آشنا هستند این نوع از گرفتگی لوله ها. ما می خواهیم به شما این دانش و تجربه را برای چند سال آموزش دهیم تا شما آن را در مورد یک مشکل بدانید و بتوانید خودتان آن را حل کنید. تجربه ثابت کرده است همراه با انواع مختلف گرفتگی در لوله های فاضلاب روش های مختلف برای رفع هر یک از این گرفتگی وجود دارد.

- گرفتگی چاههای توالت ایرانی (با دستمال ، پلاستیک و ضایعات)

- گرگرفتگی گرفتگی توالت (با مدفوع, دستمال, نوار بهداشتی, گوشی, کلید و بیشتر ...)

- لیف حمام گرفتگی (با کاغذ, دستمال کاغذی, صابون, مو و ...)

- گرفتگی غرق (با ورود غذا و روغن و چربی به لوله)

- گرفتگی فاضلاب حمام (با نرم باله خوراکی اروپایی, صابون, مو, تیغ و ...)

و تعدادی از انواع دیگر گرفتگی که دیگر ذکر. این موارد تعدادی از انواع مختلف گرفتگی که در لوله ها و سیفون فاضلاب ایجاد شده است. علت هر یک از این گرفتگی متفاوت بوده است. برخی مانند گرفتگی توالت با توجه به ورود دستمال کاغذی به سیفون ایجاد شده است. دیگران مانند فاضلاب حمام به رها کردن صابون و یا وارد مو به کفش مسدود شده اند. با این حال ، هر چه علت گرفتگی در لوله ایجاد شده است و باید آن را در راه اصلاح شود. اما در میان موارد فوق ، گرفتگی توالت با مدفوع و دستمال کاغذی ایجاد می شود و مشکل ساز می شود.

گرفتگی لوله و گرگرفتگی توالت با دستمال کاغذی

همانطور که گفتیم ، گرفتگی لوله فاضلاب توالت یا توالت سیفون با دستمال کاغذی یا مدفوع مسدود شده است. توالت محل دفع و فاضلاب است ، بنابراین طبیعی است که مدفوع در آن وجود داشته باشد. گرفتگی توالت با مدفوع یک مورد طبیعی و کاملا طبیعی است که با توجه کمی می تواند برطرف شود. فقط پس از استفاده از توالت در داخل کاسه توالت آب خالی. اگر از توالت استفاده می کنید ، باید مخزن را بکشید. اگر توالت نداشته باشید و از توالت ایرانی استفاده کنید ، باید آفتاب را در توالت خالی کنید. اگر شما این کار را بعد از هر استفاده از توالت, وجود خواهد داشت بدون مشکل گرگرفتگی توالت با مدفوع برای شما.

اما این همه نیست ، و در برخی موارد ، گرفتگی لوله در جهت دیگری ایجاد می شود. هنگامی که گرفتگی توالت ناشی از ورود دستمال کاغذی برخی از موارد مشاهده می شود. حتی گاهی اوقات مشاهده می شود که در توالت سیفون جدا از دستمال کاغذی ، پلاستیک ، نوار بهداشتی ، کلید ، گوشی! و اشیاء دیگر نیز وجود دارد. شما باید مطمئن شوید که توالت یک سایت دفع فاضلاب است, یک دفع زباله! دستمال سفره ، پلاستیک یا نوار بهداشتی باید در سطل زباله پرتاب شود.برای اطلاعات بیشتر درمورد لوله بازکنی شرق تهران ایجا کلیک کنید

با این حال ، در برخی موارد ، بافت کثیف است و ممکن است آن را در سطل زباله دفع نکنید. در چنین شرایطی ، شما می توانید کاغذ بافت در توالت پرتاب ، اما در یک شرط! مطمئن شوید که پس از انداختن دستمال در توالت و برخی از آن را در کاسه توالت خالی دستمال کاغذی به کمک آب از سیفون کردن به آب و یا شبکه فاضلاب هدایت شود. در این مورد ، دیگر مشکلی با رای توالت وجود نخواهد داشت و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

روش حذف گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

با تمام این توضیحات و نکات ذکر شده اگر باز هم به هر دلیلی خود را در توالت فاضلاب در کاسه توالت جمع مشخص شد که مشکلات موجود در لوله و سیفون توالت ایجاد شده و مطمئن شوید که در آن گرفتگی رخ داده است. اگر شی سخت مانند تلفن, کلید, سنگ و ... مطمئنا می توان گفت که گرفتگی ناشی از انباشت مدفوع در سیفون یا کاغذ بافت است که در آن قرار دارد. در این مورد ، شما می توانید از روش های باز کردن لوله توالت استفاده کنید و گرفتگی را باز کنید. دو راه برای از بین بردن چنین گرفتگی وجود دارد.

۱ - رفع گرفتگی توالت با چاه بازکن

ساده ترین راه برای باز کردن مسدود کردن توالت است که به دلیل ورود دستمال کاغذی ایجاد شده است به استفاده از یک درب بازکن خوب یا درب بازکن لوله پمپ. این دستگاه ساده بسیار کارآمد است و باز می شود تا بسیاری از گرفتگی توالت و لوله فاضلاب. تنها لازم است که یکی از این افتتاحیه ها را تهیه کنید و با کمک آن لوله های توالت را انجام دهید.

انجام کار نیز بسیار ساده است. درب بازکن را به خوبی در باز کردن کاسه توالت قرار دهید تا هیچ منافذ در اطراف آن وجود نداشته باشد. پس از آن ، چاه بازکن را به سمت باز کردن توالت فشار دهید تا هوا را در داخل چاه بازکن به داخل لوله فشار دهید و کفش های چوبی را باز کنید. این بارها و بارها برای حل مشکل باید انجام شود. توجه داشته باشید که شما ممکن است نیاز به انجام این کار در اعداد بزرگ. پس از باز کردن لوله ، خسته نشوید و سعی کنید مشکل را با این روش حل کنید.

۲-باز کردن توالت با باز کردن لوله بهار

روش دوگانه استفاده از درب بازکن بهار لوله است. اگر شما موفق به باز کردن گرفتگی ناشی از دستمال کاغذی باید از این روش استفاده کنید. در بازار ، چشمه های ویژه ای برای لوله باز وجود دارد ، طول آن طولانی است ، و یک پایان تیز است ، و یک پایان نیز دارای یک دسته است. این ابزار ساده به راحتی بسیاری از لوله های گرفتگی و توالت از جمله گرفتگی دستمال کاغذی باز می شود. برای استفاده از آن ، شما نیاز به حفاری سر تیز خود را در توالت به خوبی برای رسیدن به محل گرفتگی. سپس سعی کنید به چرخش بهار با کمک دسته. فشار بهار در حالی که تبدیل بهار برای ورود به لوله فشار علاوه بر تبدیل مسدود کردن.

با انجام این کار و کمی تلاش شما به راحتی توالت بدون صرف گرفتگی توالت می توانید باز. البته ، نوع دیگری از درب بازکن لوله بهار ، که برق است و باعث می شود بهره برداری از درب بازکن لوله آسان تر وجود دارد. این دستگاه که به نام Pipe Spring opener نامیده می شود ، فقط برای شرکت های pipe opener در دسترس است و استفاده از آن عملا برای شما در دسترس نیست.

به هر صورت اگر روش بالا موفق به رفع گرفتگی دستمال کاغذی در توالت نشدید به ناچار باید از شرکت خدمات فنی و لوله بازکنی از آنها بخواهید برای کمک به اینجا. شرکت ایرانیان یکی از شرکتهای با تجربه و فعال در لوله بازکنی تهران است که با استفاده از نیروی مجرب و دستگاه برای هر نوع گرفتگی لوله های فاضلاب با کمترین قیمت و بهترین کیفیت برای شما رفع می کند

.منبع:https://barchasb.net/tehran/south-area/


[ بازدید : 261 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لوله بازکنی در ایران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]